Jak wiadomo tworzenie stron w sieci niesie ze sobą konieczność wykonywania działań, które niejako przyspieszą ich indeksację, zwiększą atrakcyjność dla tych, którzy na nie zawitają i mnóstwo innych działań, które zbiorczą nazywają się działaniami marketingu internetowego, który ma zasadniczo na celu to aby zwiększyć widoczność witryny w sieci i jej pozycję w indeksie wyszukiwarek. Jakie jednak znaczenie posiadają kolory w tych działaniach? Na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w dzisiejszym opracowaniu, zapraszamy do lektury!
Zapewne nie wielu z Was na co dzień się nad tym zastanawia, ale każdy z kolorów posiada jakieś znaczenie i niejako swoją „osobowość”, która pozwala na wyrażenie emocji i wywieranie wpływu na decyzje konsumentów. W zależności od tego jaki kolor wybierzesz różne mogą być wpływy na użytkowników, dlatego też warto jest się bliżej przyjrzeć znaczeniom poszczególnych kolorów:
Czerwony – bardzo mocny kolor, który niejako zwiększa czyjąś uwagę, podnosi emocje i wywiera dodatni wpływ na decyzje związane z dokonaniem np. zakupów jedzenia, dlatego też wiele firm z branży food wybiera te kolory, teraz już wiesz dlaczego Mc Donald's, KFC, Coca Cola i tym podobne firmy obierają sobie taki kolor za markę;
Niebieski – jak wiadomo ten kolor wyraża większe zaufanie, dlatego też wiele osób obiera sobie taki kolor jeśli chce podkreślić tę cechę swojej osobowości albo firmy;
Żółty – kolor optymistyczny i młodzieżowy, często używany w sklepach na witrynach, jest to kolor który wyraża radość, przyjaźń, energię;
Zielony – jest to kolor, który wywiera pozytywny wpływ na kwestie decyzyjne, ten kolor również może symbolizować szczęście;
Fioletowy – ten kolor nadaje elegancji, godności i męskości, powinien być dodawany wszędzie tam gdzie chce się podkreślić te elementy;
Złoty – elegancki kolor, który podkreśla moc i prestiż;
Pomarańczowy – kolor, który zwiększa energiczność i może być stosowany tam gdzie pragnie się pobudzać czyjąś uwagę, często w firmach stosowane są zapachy pomarańczowe aby podnieść ciśnienie pracownikom celem zwiększenia ich wydajności (to nie żart);
Brązowy – kolor relaksujący i odprężający, stosowany aby wyciszyć;
Szary – połączenie szarego z innymi kolorami uatrakcyjnia ich znaczenie;
Czarny – wysoce wszechstronny kolor, który stosowany jest przez wiele firm do budowania swoich logo firmowych, kolor ten demonstruje niejako siłę danej marki;
Biały – kolor ten pozwala uwypuklić i wyróżnić kolory firmowe.
Jak wiadomo tworzenie stron jest zajęciem czasochłonnym, ale na samym początku zanim jeszcze dokona się decyzji związanych z kreacją witryny, warto jest przeanalizować sprawę kolorów dobranych do samej witryny internetowej, ponieważ w dużej mierze barwy w jakie będzie „ubrana” witryna będą oddziaływały na wszystkich tych, którzy będą pojawiali się na witrynie.
W dzisiejszym opracowaniu przedstawiliśmy Wam tylko podstawowe zestawienie kolorów i ich znaczenia, to jakimi kolorami będą „ubierane” wasze strony będziecie decydowali sami tudzież wasi eksperci od promocji w Internecie. Mamy nadzieję, że będziecie zadowoleni z faktu współpracy z nimi.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)