Jak wiadomo pozycjonowanie w dobie pędzącej technologii kładącej nacisk na szybki rozwój rozwiązań mobilnych niewątpliwie stawiać zaczyna na coraz większą rolę dostosowania witryn pod te właśnie wymagania. Nie da się ukryć, iż wiele osób już jakiś czas temu dostrzegło potęgę możliwości jakie daje dostosowanie stron pod urządzenia mobilne, ponieważ rynek tych urządzeń już od dawna dostosował się do standardów naszych zachodnich sąsiadów, u których korzystanie z Internetu na urządzeniach przenośnych to codzienność.
Mając powyższe na względzie warto jest też pamiętać o tym, że Google stara się właśnie na podstawie konkretnych wskaźników wydajnościowych punktować strony i umieszczać je w konkretnych lokacjach indeksu wyszukiwarki.
Ów wskaźniki widoczne są w Search Console i prowadząc ich obserwację można wysnuć wnioski na podstawie, których można lepiej kontrolować promocję swojej witryny. Jak wiadomo również Google ciągle poszerza wachlarz prezentowanych informacji w ramach Search Console, tym bardziej warto jest się temu przyjrzeć. W niniejszym opracowaniu postaramy się Wam zaprezentować wskaźniki, które mają największy wpływ na notację Google'a. Zapraszamy do lektury!
W niniejszym zestawieniu przedstawimy prawdopodobnie najważniejsze wskaźniki, które Google bierze pod uwagę podczas tworzenia rankingu stron, ów zestawienie przedstawił Fili Riese, jeden byłych pracowników Google Search Quality Team. Ok, gotowi? Zaczynajmy:
Czas ładowania się strony – jak się okazuje Google bardzo restrykcyjnie patrzy na ten element, ponieważ za przyzwoity i wzorowy wręcz czas prze-krollowania całej strony wskazuje 500 milisekund. Nie da się ukryć, że jest to bardzo krótki czas i jak się okazuje Google będzie rzadziej analizować wszystkie podstrony, które odwiedzać będzie robot;
Sitemapa a faktycznie zaindeksowane strony – jak wiadomo różnica może być znacząca, tak bywa że niektórzy lekceważą ten czynnik, a jest on bardzo istotny, warto na niego zwrócić uwagę, szczególnie jeśli prowadzi się duży sklep produktowy;
Dane strukturalne – dla tych, którzy je stosują jest oczywistym fakt tego, że ten parametr pozwala lepiej zrozumieć Google zawartość strony, na której się znajdują. Dlatego warto jest zaimplementować na swojej stronie te wszystkie dane, które pasują i są potrzebne. Trzeba też zwrócić uwagę w Console – co oczywiste – czy nie ma parametrów z błędami.
Jak wiadomo wskaźników, które są istotne i Google je bierze pod uwagę jest dużo więcej, w niniejszym skromnym opracowaniu napisaliśmy tylko te podstawowe, które według specjalisty pracującego długi czas w Google, są najważniejsze z punktu widzenia podstaw mających najistotniejsze znaczenie dla jej widoczności w wyszukiwarce. Zachęcamy zatem wszystkich do dogłębnych analiz w ramach Search Console, aby byli zadowoleni z wyników jakie będą osiągały ich witryny.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)