Jak wiadomo tworzenie stron internetowych to bardzo twórcze i wspaniałe zajęcie dla tych, którzy z pasją lubią kreować wirtualną rzeczywistość.
Wiadomo również, że i tutaj obowiązują swojego rodzaju wytyczne, które prócz podstawowych założeń i tradycyjnych kwestii składni kodu zawierają też swoje rodzaju elementy mające ogromny wpływ na jakość prezentacji przedstawionych danych dla użytkownika końcowego – Kowalskiego, który ogląda naszą stronę, jak również dla samych robotów wyszukiwarki. To wszystko zwie się techniką UX i UI.
Jesteś zainteresowany jak stworzyć taką witrynę, aby sprostała ona wszelkim koniecznym założeniom, jesteśmy w stanie przedstawić Ci podstawowe założenia jakie są niezbędne aby posiąść taką wiedzę i to kompletnie za darmo! Zachęcamy do lektury!
Jak wiadomo w każdej branży są specjaliści, tak więc i w kwestii tworzenia stron internetowych pojawili się eksperci, którzy mianują się US Designerami, są to osoby, które łączą wiedzę teoretyczną zakresu udoskonalania UI – user interface –, tworzenia grafiki i łączenia tego z rozwiązaniami, które będą zarówno dobre dla użytkownika końcowego jak i dla samych robotów Google, tak aby wszystko działało jak należy.
Czym zatem jest właściwie UI, a czym UX. Załóżmy, że strona jest takim powiedzmy organizmem żywym, który posiada kości (kod strony), tkanki miękkie (mięśnie, żyły itp.) - UX oraz również to co odpowiada za miły zewnętrzny wygląd i przejrzystość oraz prostotę przeglądania witryny, czyli – UI.
Jak już pewnie się zorientowałeś UX Designer to osoba, która musi wykorzystać maksymalnie duży wachlarz możliwości, które pozwolą mu na to aby zorientować się jak powinny być przygotowane rozwiązania webowe aby zadowolić użytkownika końcowego, tak aby się rozkochał w rozwiązaniu jaki ma przygotować dział techniczny.
Zadanie z pozoru proste, ale w rzeczy samej tak nie jest, ponieważ trzeba zaangażować dużo środków finansowych i posłużyć się wieloma metodami działania, między innymi takimi jak:
Dla tego celu warto jest mieć jakieś pytania, które pozwolą podjąć tego typu rozeznanie w temacie, zaproponujmy jakieś hipotetyczne pytania, które pozwolą nam dociec to też potencjalny Kowalski może „chcieć od nas”:
Mając wyniki takich badań możemy postawić jakąś hipotezę, ponieważ poznamy w ten sposób niejako „fundament produktu” oraz będziemy mogli obserwować grupę docelową i jej potrzeby.
Jak już będziemy mieli te wszystkie informacje będziemy mogli działać dalej w ramach UI.
Bardzo proszę. Zobrazujmy to jeszcze podając po kolei czynności, które trzeba wykonać:
Jak wiadomo przedstawione przez nas działania są tylko i wyłącznie podstawą, którą w profesjonalnych kursach organizowanych przez różne agencje reklamy są dużo bardziej rozwinięte. Trzeba powiedzieć, że niewątpliwie profesjonalnie przeprowadzone działania UX i UI są bardzo istotną kwestią, która przyczynić się może do sukcesu marketingowego firmy, która zleci tego typu działania.
Mamy jednak nadzieję, że chociaż w części nasz artykuł dał Ci szansę na to, aby poznać zagadnienie UX i UI, które wielu osobom nawet z branży SEO nie wiele mówi. Warto jest się doszkalać i warto pamiętać, że im lepiej poznacie potrzeby własnych klientów tym lepsze rozwiązania im zaproponujecie.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)