Jak wiadomo każdego dnia mnóstwo osób zastanawia się nad tym jakby mogli jeszcze lepiej zareklamować swoje usługi w sieci. Niewątpliwie jest możliwość reklamowania się na różne sposoby tradycyjne jak i mniej tradycyjne. Jeśli chodzi o promocję przez internet to ma się do dyspozycji szereg działań skrótowo nazywanych marketingiem internetowym i w ramach tegoż działania można też skorzystać z profesjonalnych usług, które świadczą influencerzy, czyli osoby które mają wpływ na społeczność Internetu. Jak współpracować z takimi osobami aby ów kooperacja była owocna i przyniosła spodziewany efekt a nie stała się tylko kłopotem i problemem, jak wykorzystać treści które tworzą aby były dla Was korzystne? O tym postaramy się napisać w poniższym artykule!
Jak się okazuje – i popierają to dane z badań statystycznych – coraz więcej firm docenia współpracę z influencerami, a to z jednego prostego powodu – ludzie czytający treści w sieci cenią sobie zdecydowanie tylko i wyłącznie profesjonalne przekazy z wartościową treścią. Co za tym idzie nie trudno się domyśleć – osoby mające spore doświadczenie i wiedzę w jakiejś dziedzinie, piszące w internecie mądre treści i gromadzące wokół siebie jakąś społeczność są dla każdej firmy „łakomym kąskiem”, ponieważ potrafią zainteresować swoich odbiorców tym co oferuje dana firma.
Jak wiadomo współpraca może być mniej lub bardziej owocna, dlatego warto jest pamiętać o tym aby dobrze kierować sowimi działaniami marketingowymi w tym zakresie. O czym zatem należy pamiętać? Oto kilka najważniejszych wskazówek:
Sprawdź zakres działania – jak wiadomo każdy influencer ma jakiś zakres działania, dlatego też warto jest wstępnie zrobić rekonesans, czy ów spec od reklamy w sieci, będzie Ciebie promował w sposób mini, makro, czy też mega... brzmi dziwnie, ale takie jest podstawowe założenie tego tematu, o którym już swojego czasu pisaliśmy na naszym blogu. Warto zatem przypomnieć, iż Ci influencerzy, którzy jako mini działacze w swojej branży mają największą szansę przebicia się z promocją Twoich produktów i usług do osób, z którymi utrzymują kontakt, ponieważ mają najlepszy z nimi kontakt, co tez może brzmieć dziwnie, ale taka jest praktyka, ponieważ Ci najwięksi gracze w swojej specjalności nie mają takich relacji jak mniejsi fani, dlatego też Ci najwięksi mogą promować coś w sposób globalny, bez konieczności działań na zasadzie osobistego przekonywania każdego fana o tym, że warto dany produkt/usługę kupić;
Współpracuj z influencerem na bieżąco – niby brzmi banalnie, ale sporo osób robi tak, że zostawia działania specjaliście bez kontrolowania jego poczynań, a to nie jest dobrym pomysłem, ponieważ warto jest wiedzieć na bieżąco jak sobie radzi z promocją. Warto też pamiętać jednocześnie, aby swoimi działaniami jednak nie krępować danego influencera i nie narzucać mu swoich metod działania i wymuszać jakiejś kroki, w końcu to on odpowiada za strategię, która ma przynieść spodziewane efekty;
Używaj haseł influencerów w reklamach - jak pokazują statystyki zdecydowane korzystanie z tego co serwują w swoich opisach influencerzy przynosi spodziewane efekty w postaci odpowiedniej konwersji z reklam. Jeśli chodzi o praktykę to chodzi tutaj o ponowne używanie treści, które wcześniej były już publikowane w ramach promocji przez influencera, natomiast stanowią one solidną podstawę do tego aby móc na ich bazie w ramach promocji via Google Adsense dodawać np. zdjęcia tudzież najlepsze teksty/slogany z ich pracy.
Jak wiadomo współpraca z inflencerami w ramach promocji towarów i usług nie jest czymś nowym i już od jakiegoś czasu sporo firm i osób prywatnych dostrzegło ogromne korzyści płynące z faktu możliwości nawiązania współpracy z taką osobą. Jak pokazuje również praktyka wtórne korzyści z takiej współpracy mogą być też bardzo duże, dlatego warto jest móc rozwinąć skrzydła w tym zakresie i nie poprzestać na ścisłym minimum, aby promocja w Internecie była jeszcze większa.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)