Jak wiadomo linkowanie jest jednym z faktorów, które Google bierze najczęściej pod uwagę podczas budowania punktacji o witrynie, która w efekcie będzie umiejscowiona w jakimś miejscu indeksu. Jak pokazują badania jest to jeden z trzech najważniejszych czynników, który jest brany pod uwagę i nie da się ukryć warto jest poświęcić sporo uwagi budowaniu zaplecza linkowego, bo bez tego nie da się uplasować na topowych pozycjach w top3 Google, no chyba że frazy są słabe i nie ma z nimi żadnego problemu jeśli chodzi o pozycjonowanie i można to zrobić tylko i wyłącznie przez samą optymalizację strony. W praktyce jest to bardzo rzadka praktyka, dlatego warto jest się nad tym zastanowić i wziąć pod uwagę konieczność zaplanowania strategii budowania linków. W dzisiejszym artykule napiszemy Wam jaką strategię obrać jeśli chodzi o budowanie linków pod sklep internetowy.
Jeśli chodzi o podstawowe techniki link buildingu, to sporo na ten temat tradycyjnie już napisano na naszym blogu, którego dzielnie prowadzi pasjonata SEO i SEM. Zatem jeśli jesteście w stanie przebrnąć przez zasoby naszego bloga zapraszamy do pogłębionej lektury. W tym opracowaniu postaramy się tylko wskazać jakimi oryginalnymi metodami można próbować wypozycjonować swój sklep internetowy. Jeśli zatem chodzi o oryginalne metody na pozyskiwanie linków, to można zastosować między innymi takie metody jak:
Promocja fikcyjnych produktów i oryginalne opisy – jak się okazuje i nieco śmiechu nie zaszkodzi, a chodzi konkretnie o fakt tego, że można promować produkty, które są zabawne i są dość niecodzienną propozycją, która może zapewnić w serwisach społecznościowych sporą liczbę poleceń. Można również zaangażować się w stworzenie oryginalnych opisów do produktów, dzięki którym pozyska się sporą publikę, która uśmiechnięta również będzie polecać dalej ów opis produktu;
Infografiki – jak wiadomo opisy bywają bardzo przydatne jeśli chodzi o konieczność złożenia w całość produktów docelowych. Tak też jest i w przypadku rozwiązań, które składające się z mniejszych elementów trzeba poskręcać w całość. Często bywa tak, że ludzie nie potrafią samodzielnie tego wykonać, a niekoniecznie długie opisy są im przyjazne. Co wtedy można zrobić? Można przygotować oczywiście infografikę, która będzie zawierała całość opisu w przystępny sposób, można też przygotować dodatkowe opracowanie, które pozwoli na do-edukowanie się w jakiejś dziedzinie życia i takie opracowanie będzie bardzo chętnie promowane dalej przez inne osoby właśnie w ramach serwisów społecznościowych;
Blog profesjonalisty – jak wiadomo ludzie lubią współpracować z profesjonalistami, dlatego też warto jest uśmiadomić sobie, że nawet sklep internetowy powinien posiadać bloga, którego będzie prowadzić jakiś ekspert z dziedziny, którą traktuje sklep. Z tego też względu warto przypomnieć znów konieczność współpracy z influencer marketingowcami w tym zakresie;
Content marketing – nie trzeba chyba nikomu przypominać, że treść na stronie nadal jest najważniejszym czynnikiem spośród tych, które są aktualnie brane pod uwagę podczas budowania rankingu pozycji w google. Treści powinny na pewno zawierać aktualne wiadomości, być bogate w dodatkowe sprawy takie jak zdjęcia, grafiki, wideo, ponadto powinny być wartościowe co jest akurat oczywiste, ale niestety zdarzają się osoby, które piszą czasami dużo w tej wielości jest mało konkretów;
Przeszukanie konkurencji – jest taka możliwość aby dokonać dogłębnej analizy... swojej konkurencji, która prowadzi swoje sklepy, w programach typu Ahrefs albo Majestic, a to wszystko po to aby spróbować przeanalizować ich zaplecze linków. A po co? Po to aby znaleźć takie strony, na których też możesz się zarejestrować i opublikować swoje wpisy chociażby. Jak wiadomo każda metoda na zdobycie linka z witryny, która ma jakąś wartość może być przydatna, dlatego też warto jest móc z tego korzystać.
Jak wiadomo tworzenie odpowiedniej strategii budowania linków na stronie może przynieść wymierne korzyści w postaci uzyskania odpowiedniego profilu linków, dzięki którym pozycja strony poszybuje w górę. Nie da się ukryć, iż zajęcie to jest bardzo czasochłonne i wymagać może ciągłego zaangażowania, dlatego jeśli samodzielnie nie masz na to czasu, powinieneś koniecznie skorzystać z usług profesjonalistów.
Pamiętaj, że odpowiednio przeprowadzana strategia budowania linków przyczyni się do ogromnego wzrostu Twojej pozycji w sieci i w efekcie pozwoli Ci w przyszłości uzyskać odpowiednią konwersję z poniesionych na nią wydatków.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)