Każdego dnia miliony osób sięgają po świeże treści w Internecie, jak wiadomo im treści konkretniejsze i dokładniejsze tym lepiej dla autora oraz czytelników, którzy na pewno będą chętniej sięgać po te same źródła. Jak wiadomo również coraz więcej firm sięga po fachową pomoc w prowadzeniu swoich stron branżowych, tak aby kontrolę nad wszystkim posiadały osoby, które w rzeczy samej są profesjonalistami w swoim fachu.
Nie da się ukryć, że mamy do czynienia z pewnego rodzaju fenomenem, otóż jak się okazuje fachowcy w danej dziedzinie – o zgrozo – zlecają merytoryczne prowadzenie strony osobom, które posiadają taką samą – teoretycznie – wiedzę w danej dziedzinie wiedzy. Sprawa dodatkowo jest do tego stopnia zabawna (pewnie każdy przyzna), że to właśnie właściciel powinien posiadać sporą wiedzę na ten temat i merytorycznie prowadzić swój zespół do sukcesu w danej branży.
Nie wdając się w dalsze dywagacje, trzeba przyznać iż w copywrite'ingu pojawiło się sporo specjalizacji, o których mamy zamiar Wam właśnie dziś napisać, jeśli jesteście zainteresowani zapraszamy do lektury!
Czym jest copywriting nie trzeba chyba wielu osobom tłumaczyć, ale jeśli są osoby, które jeszcze nie wiedzą, oto podajemy im prostą definicję:
Copywriting – zajęcie polega na przygotowywaniu odpowiednio zredagowanych i merytorycznie poprawnych tekstów pod konkretne potrzeby rynku.
Jak wiadomo trzeba tutaj wyszczególnić różne odmiany tego samego zajęcia, jest odpowiednio zatem content copywriting, copywriting SEO oraz copywriting internetowy w szerokim tego słowa znaczenia. Trzeba też powiedzieć, że teksty pisane muszą spełniać nie tylko merytoryczne założenia, ale również być zgodnie z wytycznymi Google dla webmasterów, a ponadto muszą zachęcać czytelników do tego aby chętnie do końca czytali ów treści.
No dobrze, zatem mając definicję copywritingu można spokojnie odpowiedzieć na pytanie kim jest copywriter, jak się jednak okazuje nie do końca odpowiedź jest taka prosta jakby się wydawało pierwotnie, ponieważ jak się okazuje specjalizacji w copywritingu jest kilka i każda osoba zajmująca się daną „działką” za co innego odpowiada. Zatem jakby nie patrzeć powinniśmy zdefiniować podstawową kwestię nazwy copywriter:
Copywriter – jest to osoba tworząca odpowiednio przygotowane teksty marketingowe.
A nieco więcej w tym temacie powinno traktować właśnie o tym jakich mamy copywriterów. Zatem trzeba by podzielić ów specjalistę na jeszcze kilka osobnych podkategorii:
Znalezienie dobrego copywritera wbrew pozorom nie jest wcale taką prostą sprawą, jak się bowiem okazuje nie wszyscy, którzy piszą w danej tematyce faktycznie są specjalistami z danej dziedziny, dlatego też przed nawiązaniem współpracy z kimkolwiek w tej kwestii warto jest sprawdzić jego portfolio, czy faktycznie zna się na rzeczy i jest osobą w danej kwestii odpowiedzialną.
W temacie, który dziś postawiliśmy sobie za cel opisać specjalizacje odnośnie copywriter'ingu przedstawiliśmy cztery opcje, które na pewno wielu z Was na początku nie rozróżniało, mamy nadzieję, że nasz dzisiejszy artykuł zdaje się być dla Was przydatnym.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)