Jak wiadomo podczas prac nad tworzonymi projektami webowy zawsze istnieje ryzyko popełniania różnego rodzaju błędów związanych z zaprojektowanym szkieletem w budowie witryny albo nie odpowiednio dobraną grafiką, tudzież źle pokierowanymi pracami idącymi w kierunku późniejszej promocji zarówno samej strony, produktów jak zwykłych spraw związanych z interakcją między użytkownikami a właścicielem witryny. Jak tego uniknąć aby działania SEM były jak najbardziej owocne? O tym postaramy się napisać w poniższym artykule!
Jak zapewne zdajesz sobie sprawę tworzenie treści na stronie ma ogromne znaczenie, w zasadzie nie zmienia się zasada, która mówi: content is King, co nie zmienia faktu, że ciągle ludzie zdają się tej zasady nie przestrzegać. Jakże ważne jest to, aby treści były unikalne i nie modyfikowane pod kątem SEO zdają się świadczyć wprowadzone zmiany od 2016 roku, które jasno pokazują, że wśród topowych pozycji w Google pod daną jakąś frazę znajdują się takie strony, które w zasadzie nawet nie posiadają – albo nawet jeśli to znikomą ilość – samych słów i fraz kluczowych w treści. Niby dziwne, ale prawdziwe, bo bardziej zdają się być promowane naturalnie wyglądające wpisy bogate w treść, maksymalnie wyczerpujące zagadnienie, niż te które są promowane w sposób klasyczny pod kątem SEO i modyfikowane.
Niby bez konsekwencji, ale jednak, jeśli chodzi o kwestie Google Adwords (Ads) Keyword Planner, SEMrush, MOZ keyword explorer, Google Trends, które niektóre osoby nagminnie używają, warto jest pamiętać aby używać to narzędzie, ale do analizy tego co w danym temacie jest na topie aktualnie i się tym móc zajmować.
Sporo osób zaniedbuje to zagadnienie, które związane jest z możliwością linkowania do tych miejsc, które w ramach całego serwisu nie tylko mogą przynieść spodziewaną konwersję, ale także nakierować kogoś na dodatkowe wątki interesujące i doszkalające Twojego potencjalnego użytkownika. Warto jest móc się posiłkować różnego rodzaju oprogramowaniem, które pozwoli nie jednej osobie na najbardziej korzystne dokonywanie linkowania wewnętrznego, a ponadto warto jest też posiłkować się pomocą ekspertów z dziedziny SEO/SEM, którzy jeśli chodzi o większe serwisy powinni być nieodzowną pomocą w celu dokonywania odpowiednich poprawek w silniku strony i zarządzaniu tymi danymi.
Jak wiadomo i grafiki razem z wideo mają ogromne znaczenie jeśli chodzi o przyciąganie uwagi odwiedzających, a w ostatnich czasach już praktycznie największe, ale jeszcze ważnie jest – zaraz po jakości treści przekazu ma się rozumieć – to jak te grafiki i wideo są zoptymalizowane, o tym ażeby tworzyć osobne mapy treści dla grafik już nie wspominam, bo to jest też podstawa – chociaż i o tym ludzie zapominają niestety.
Warto jeszcze o tym wspomnieć, ponieważ jak się przegląda internet to niestety mnóstwo stron i właścicieli zdaje się nie widzieć tego zagadnienia i korzyści jakie ze sobą niesie to rozwiązanie, które niemalże się narzuca samo. Otóż jak wiadomo mobile first index już obowiązuje, urządzeń przenośnych na rynku przybywa, zatem i Ty sobie odpowiedz – jeśli Twoja strona jeszcze nie jest zgodna z tymi wytycznymi – jak długo dasz radę bez tych zmian w indeksie Google konkurować z innymi?
Nie da się ukryć, iż tworzenie stron internetowych bez pomocy fachowej ludzi dobrze orientujących się w kwestii szeroko pojętego SEM nie będzie owocne i na pewno właściciele nie będą mogli uzyskać odpowiedniej konwersji z tego co mają zamiar przez stronę zaoferować swoim potencjalnym klientom. Trzeba jasno sobie uzmysłowić, iż tylko odpowiednia współpraca na tym polu może zapewnić pełen sukces z tym związany.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)