Jak wiadomo Facebook to sieć społecznościowa, która stała się tak popularna, że ktoś kto prowadzi własną działalność gospodarczą albo jest znaną osobą i nie posiada konta uważany jest za mało „na czasie”. Nie da się ukryć, że swoją popularnością FB przebił nasze rodzime serwisy takie jak Nasza-Klasa i tym podobne, dlatego też ciągle rozwija się dynamicznie i co jakiś czas zaskakuje nas różnymi nowościami.
W dzisiejszym artykule postaramy się Wam napisać o tym jak stosować posty 3D na Facebook, niewątpliwie wielu z Was bardzo zainteresuje tego typu rozwiązanie. Zapraszamy do lektury!
Filmy wideo, zdjęcia panoramiczne 360 stopni i gify to ścisła podstawa jeśli chodzi o graficzne prezentacje w sieci, teraz doszło rozwiązanie, które największe firmy już dostrzegły i powoli można obserwować w sieci różne tego typu prezentacje, dla przykładu twarz tego mężczyzny pozwala ukazać Wam możliwości jakie daje tego typu rozwiązanie:
http://www.arabwheels.net/wp-content/uploads/2018/02/fb_3d-creator.gif
źródło: http://www.arabwheels.net/wp-content/uploads/2018/02/fb_3d-creator.gif
Zgodnie z tym co mówili twórcy portalu, że mają zamiar stawiać na tworzenie dodatków angażujących mocniej użytkowników, trzeba przyznać, że to rozwiązanie może się naprawdę sprawdzić.
Jeśli chodzi o najprostszą czynność to trzeba przyznać, że sama publikacja postów nie powinna przysporzyć większych problemów, ponieważ polega jak się okazuje na prostym przeciągnięciu tegoż elementu do obszaru postu w przeglądarce, a potem ustawić tło i gotowe. Jeśli natomiast chodzi o kwestie przygotowania samej grafiki 3D dla postu to może być zdecydowanie trudniejsze zadanie. Z postawowych informacji trzeba powiedzieć, że grafika powinna być przygotowana w formacie giFT 2.0 i nie być większa od 3 mb.
Tego typu grafiki można przygotować w standardowych aplikacjach typu Photoshop, czy też Paint 3D, tudzież w aplikacjach na telefony. Grafiki są widoczne na ekranach komputerów standardowych i telefonach bez konieczności instalowania dodatkowych wtyczek.
Niewątpliwie tego typu forma prezentacji treści jest bardzo innowacyjna i pozwoli zaprezentować w niesztampowy sposób różnego rodzaju postacie, produkty i przedmioty takie jak np. eksponaty muzealne, prace artystów i tak dalej. Trzeba przyznać iż rozwiązanie to skierowane jest głównie do firm, które będą pragnęły w oryginalny sposób zaprezentować swoje nowe produkty i do osób, które w rzeczy samej pragną prezentować swoje osoby szerszemu gronu odbiorców z racji swojej popularności.
Przyszłość pokaże jak wielką popularnością będą się cieszyły grafiki 3D, trzeba jednak przyznać, iż są one naprawdę ciekawą alternatywą dla standardowych form prezentacji treści.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)