Nie da się ukryć, iż czynników rankingowych wskazujących Google jak ma ocenia stronę jest tak dużo, że skromny title nie powinien mieć ogromnego wpływu i w sumie można by sobie pozwolić na podejście do tego tematu na „lajcie”. Jak się jednak okazuje dobra optymalizacja TITLE jest naprawdę potrzebna i może czasami – w przypadku większych serwisów – przynieść naprawdę zaskakująco dobre efekty jeśli chodzi o frazy mniej konkurencyjne w wyszukiwarce.
Jak zatem zabrać się kwestii optymalizacji TITLE, jakie można osiągnąć efekty? O tym krótko w poniższym artykule!
Często bywa, że osoby korzystające z darmowego oprogramowania takiego jak np.. Wordpress, Joomla! I tym podobne tworząc różne treści na stronie mają swojego rodzaju podstawowy schemat publikacji newsów, który przyjmuje – najkrócej rzecz ujmując – taki oto schemat – [Nazwa artykułu/produktu] – [Nazwa strony/bloga]. Mogłoby się wydawać, że jest wszystko w porządku, ale w praktyce tak wcale nie jest, co też pokazują praktyki związane z optymalizacją title, który wzorcowo powinien wyglądać tak: [Nazwa artykułu/produktu] – [Cechy/Informacje najważniejsze poruszone w treści].
Jeśli masz standardowe opisy u siebie, sprawdź tę prostą zmianę, czasami efekty mogą Ciebie mocno zaskoczyć. Jeśli chodzi o dane statystyczne, które przedstawiać mogą tego typu zmianę to polecamy Wam standardowo zajrzeć do Google Analytics, analizując ruch globalny dla witryny po wprowadzeniu zmian.
Jeśli chodzi o możliwość przyrostu ilości danych na stronie to powinny one oscylować w granicach 10-20% większej ilości wejść, chociaż w przypadku gdy wasze wpisy tematycznie mają mniejszą konkurencyjność w indeksie Google to na pewno będzie większy przyrost wejść, nawet rzędu 40%.
Zmiany związane z optymalizacją strony zawsze były i będą na pewno dla wielu osób poniekąd wielką zagadką i niewiadomą, ponieważ czynników rankingowych jest cała masa, a jak się okazuje efekty często trudno jest przewidzieć.
Dziś wskazano tylko i wyłącznie na konieczność zmian w TITLE jeśli są one za mało zdywersyfikowane jeśli chodzi o używanie w nich słów kluczowych i fraz, które ROBOTOM i LUDZIOM mówią o czym jest dany wpis, produkt i tak dalej. Same treści na stronie są ważne, opisy też, fragmenty rozszerzone również, niemniej jednak stare dobre poczciwe TITLE jak widać też ma ogromne znaczenie. Sprawdźcie u Was jakie to da efekty – to zajmuje dosłownie tylko kilkanaście minut jeśli macie nie wiele podstron, dlatego warto jest wykonać ten manewr. Na pewno nie jedna osoba z Was będzie mile zaskoczona tak prostą czynnością, która przyniesie spory efekt.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)