Nie wierzysz? A jednak! Jesteśmy przekonani, że nasze oprogramowanie sklepu internetowego sprosta nawet najbardziej wyrafinowanym potrzebom. Już dziś możesz uruchomić atrakcyjny wizualnie i w pełni funkcjonalny sklep internetowy, który przyniesie zysk, o którym do teraz mogłeś jedynie pomarzyć. Doradzimy Ci w zakresie wszelkich niezbędnych funkcjonalności, pomożemy dobrać odpowiednią grafikę oraz załatwimy wszystkie formalności za Ciebie.
Rejestracja domeny, dobór odpowiedniego serwera i skuteczna reklama? Zajmiemy się tym koncertowo! A płatność za oprogramowanie sklepu rozłożymy Ci nawet na 10 niskich rat!
Dzięki temu będziesz mógł cieszyć się dobrą opinią wśród klientów i wysoką sprzedażą oferowanych produktów.
Zobacz też : system oddzwaniania do klienta : https://www.sitepromotor.com.pl/oddzwanianie.html
Przykłady wykonanych przez nas stron i sklepów znajdziesz w zakładce portfolio.
Chcesz zobaczyć przykładowy sklep w akcji? Kliknij : https://www.komputery.portalisko.pl/
Logowanie do : panelu administracyjnego sklepu : Login : admin pass : admin
Wykonanie i prowadzenie sklepu internetowego kosztuje mniej, niż myślisz. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu. Chętnie przedstawimy profesjonalną, kompletną wycenę.
Branża e-commerce w dzisiejszych czasach bardzo szybko się rozwija. Coraz więcej osób robi zakupy w Internecie. Rezygnują z kupowania rzeczy w tradycyjnych sklepach. Internet daje dużo więcej możliwości. Warto więc, aby i Twoja firma posiadała sklep w Internecie. Na co zwrócić uwagę podczas jego zakładania?
O czym należy pamiętać przed założeniem sklepu internetowego?
Osoby, które chcą prowadzić sklep internetowy muszą pamiętać, że jest to taka sama praca, jak w sklepie stacjonarnym. Jeżeli będziemy zaniedbywali swoje obowiązki, długo nie będziemy odpisywali klientowi oraz nie będziemy dostarczali zamówień na czas, szybko ich do siebie zniechęcimy. Dlatego też, do prowadzenia sklepu internetowego należy podejść profesjonalnie.
Koszt założenia sklepu internetowego
Coraz więcej osób zajmuje się tworzeniem oprogramowania do sklepów internetowych. Konkurencja na rynku jest więc bardzo duża. Jest to dobra wiadomość dla właścicieli sklepów, którzy oprócz sklepu stacjonarnego chcą mieć taki działający w Internecie. Dobrze dobrane oprogramowanie do sklepu pozwoli napędzać biznes i na pewno go nie spowolni. Niektórzy sprzedawcy chcąc zachęcić nas do korzystania z ich oferty, proponują darmowe licencje. Nie warto się na to nabierać. Nie ma w końcu nic za darmo. Wcześniej czy później będziemy musieli zapłacić lub wykupić pełne oprogramowanie, aby właściwie rozwijać sklep. Do wydatków związanych z zakładaniem sklepu internetowego należy także doliczyć domenę oraz hosting, za który musimy zapłacić.Choć uwaga w SitePromotor pierwszy rok utrzymania hostingu i domeny jest gratis!
Obsługa baz produktów
Sklep internetowy musi być w stanie obsługiwać duże bazy produktów, a jednocześnie wiele zapytań naraz. Warto więc korzystać z systemów cachowania, które pozwalają na odciążenie bazy danych i zwiększonie ilości obsługi potencjalnych zapytań do bazy. Warto zauważyć, że często producenci oprogramowania sklepów internetowych ograniczają ilość produktów, które można dodać do bazy. Im więcej chcemy dodać - tym licencja za oprogramowanie sklepu będzie wyższa. U nas tak nie jest!.
Panel administracyjny
Zarządzanie sklepem internetowym będzie przyjemne i nie będzie nikomu sprawiało problemów, jeżeli jego panel administracyjny będzie prosty w obsłudze. Powinien on być przyjazny, funkcjonalny i praktyczny dla użytkownika. Dodatkową zaletą z pewnością będzie instrukcja obsługi sklepu, która w sposób prosty pokaże jak korzystać z poszczególnych funkcji. Oprogramowanie sklepów SitePromotor posiada nie tylko instrukcję obsługi, ale również wideo tutoriale, które pokazują jak działaja poszczególne funkcje sklepu.
Sklep internetowy działa na podobnych zasadach co sklep stacjonarny. Szczególnie jeżeli chodzi o przeprowadzane w nim transakcje. W e-commerce jest dokładnie tak samo, jak w sklepie stacjonarnym, z tą tylko różnicą, że pieniędzy za usługę nie otrzymujemy bezpośrednio. Zazwyczaj płatność wykonywana jest bowiem drogą internetową.
Możliwości płacenia w sklepie internetowym jest całkiem sporo. Warto zapoznać się ze wszystkimi rodzajami i zdecydować się na coś, co będzie najbardziej komfortowe dla klientów. Oczywiście, im więcej opcji udostępnimy klientom, tym lepiej dla nich, ponieważ będą mieli dużo większych wybór. Warto jednak zawsze stawiać na prosty i nieskomplikowany system płatności. Dzięki temu, nikt nie będzie miał problemów z jego obsługą.
Do najbardziej powszechnych sposobów płatności w sklepach internetowych należą:
Każda nowoczesna hurtownia internetowa dysponuje ofertą produktową w postaci tzw. pliku XML lub CSV, który pozwala na masowy import bazy produktowej w formie nazw, zdjęć i opisów do sklepu internetowego. Jest to duża oszczędność czasu dla każdego właściciela sklepu. Nie trzeba, aż tak dużych nakładów pracy, aby zgromadzić w sklepie internetowym interesujące nas produkty. E-sprzedawca od hurtowni otrzymuje przede wszystkim wysokiej jakości zdjęcia produktów i opisy, jak również ceny. Nie musi ich więc wprowadzać pojedynczo, co znacznie skraca czas i nakład pracy. Wszystko odbywa się w hurtowy sposób. Dzięki temu, że sprzedawca z takiej opcji skorzysta, będzie mógł po prostu zgromadzić w swoim sklepie wszystkie towary, jakie będzie sprzedawał.
Zalety integracji sklepu z hurtownią
Do największych zalet integracji sklepu internetowego z hurtownią należą:
Co otrzymujemy od hurtowni?
Hurtownie, które mają zostać zintegrowane ze sklepem internetowym udostępniają e-właścicielom pliki z danymi, które mogą wykorzystać w swoim sklepie. Pliki różnią się w zależności od oferty, jaką udało się wynegocjować z hurtownią. W większości przypadków, jednak udostępniane są następujące dane:
Przykładowe hurtownie z którymi na życzenie może być zintegrowane oprogramowanie sklepu SitePromotor
Dzięki integracji z dowolną z powyższych hurtowni możesz łątwo i szybko zapełnić swój sklep interesującym Cię asortymentem. Nie będziesz też musiał martwić się aktualizacją stanów magazynowych, cenami czy też opisami i zdjęciami produktów. .
Internet stale się rozwija. Jest to medium, które na szeroką skalę wykorzystywane jest w biznesie. Praktycznie każda firma ma swoją stronę internetową. Nie każda jednak może pochwalić się internetowym sklepem. To rozwiązanie może przynieść firmie bardzo dużo korzyści. Szczególnie, jeżeli do promocji sklepu zostaną wykorzystane social media.
Nie od dziś wiadomo, że portale społecznościowe są prawdziwą potęgą. Skupiają one miliony użytkowników, a ilości wysyłanych przez nich wiadomości nie sposób nawet policzyć. Wykorzystanie portali społecznościowych do wypromowania sklepu internetowego jest jednym z rozwiązań, na jakie zdecydowanie powinniśmy postawić. Może to być pierwszy krok do osiągnięcia sukcesu w handlu.
Zdecydowanie to właśnie Facebook zdominował wszystkie media społecznościowe. Zdetronizował zupełnie popularną jeszcze kilka lat temu Naszą Klasę. Obecnie portal ten choć nadal istnieje, nie cieszy się już aż tak dużą popularnością. Wiele osób usunęło tam swoje konta, gdy pojawił się Facebook. Dzięki interaktywności tego serwisu społecznościowego, firmy szybko zorientowały się, że warto pokazać się internautom z innej, mniej oficjalnej strony. Starają się przyciągać klientów i zwiększać swoją popularność poprzez zabawne konkursy.
Na pewno jednak działalność w mediach społecznościowych nie powinna polegać na nachalnym bombardowaniu użytkowników informacjami o działalności sklepu internetowego. Internauci bardzo szybko usuną taką firmę z działu polubieni, ponieważ nie będą życzyli sobie, aby ich tablica była ciągle zaśmiecana informacjami o nowych produktach, promocjach i udogodnieniach.
Dobrym pomysłem dla rozwoju sklepów internetowych okazuje się połączenie sklepu internetowego z profilem na Facebooku. Opcja ta pozwala na subtelne informowanie użytkowników o nowych produktach i promocjach. Nie pojawiają się zbędne reklamy. Produkty prezentowane są w sposób logiczny i zawierają opisy, zdjęcia, a także recenzje. Każda z prezentowanych ofert ma także oczywiście opcję „lubię to”. Można dzięki niej sprawić, że produkt stanie się dużo bardziej wartościowy dla innych, jeżeli tylko będzie miał dużo polubień. W końcu poprzez kliknięcie „lubię to” użytkownicy wyrażają swoją subiektywną opinię.
Szczególnie popularny wśród polityków i dziennikarzy, choć stanowiący dobre uzułenienie dla kampanii na FB również w przypadku eCommerce. Umożliwia publikowanie krótkich wpisów o długości 140 znaków wraz z grafiką. Oprócz możliwości zdawkowego informowania klienta o nowościach wpływa bardzo pozytywnie na pozycjonowanie sklepu internetowego.
Podobnie jak Facebook, Twitter umożliwia internautom polubienia posta, lub jego udostępnienie, a więc prezentując ofertę sklepu internetowego w ten sposób, aby zainteresować internautów możemy liczyć na marketing wirusowy.
Google+
Platforma stworzona przez Google mająca na celu konkurowanie z Facebookiem. Oparta na podobnych założeniach, z tym że docierająca do ok 39% internautów (w porównaniu Facebook dociera do blisko 72%.
Właściwa budowa sklepu internetowego pod kątem SEO ma bardzo duże znaczenia pod względem jego widoczności w wynikach wyszukiwania Google. Generuje odpowiednią ilość odwiedzin, a także wpływa na zyski ze sprzedaży.
Poniżej przedstawiamy trzy zasady, jakimi należy kierować się podczas optymalizacji sklepu internetowego.
1.Treść opisów produktów – unikalność
Wszystkie produkty znajdujące się w sklepie internetowym powinny posiadać unikalne i obszerne opisy, które będą dokładnie przedstawiały zalety produktów oraz ich główne właściwości. Opisy powinny także zawierać zachętę do zakupu, a także wskazywać klientowi, dlaczego właśnie tego produktu potrzebuje.
Produkty nie powinny mieć krótkich opisów na zaledwie 300 znaków. W takiej ilości nie da się przedstawić najważniejszych cech produktu. Ważne jest również to, aby wszystkie produkty w sklepie internetowym miały podobną długość opisów. Sam opis artykułu czy usługi powinien posiadać większą liczbę znaków od pozostałych treści na podstronie.
2.Właściwe metatagi
Metatagi to znaczniki HTML, które umieszczane są w sekcji „head” kodu strony. Z ich pomocą ustalany jest tytuł i opis strony, które są widoczne w wynikach wyszukiwania Google. Budując metatag title należy zwrócić uwagę na jego unikalność, umieszczenie odpowiednich słów kluczowych, a także na właściwą kolejność słów.
Natomiast metatag description powinien być krótki i powinien zawierać opis zawartości strony internetowej. Algorytm Google nie bierze go pod uwagę w ustalaniu rankingu, więc wypełnianie go słowami kluczowymi nie jest dobrym pomysłem i jest bezcelowe. Pełni on jednak ważną rolę z punktu widzenia SEO, ponieważ to od niego zależy, czy użytkownik zdecyduje się wejść na stronę sklepu internetowego.
3.Linkowanie wewnętrzne
Dzięki temu, że zdecydujemy się na rozbudowane linkowanie wewnętrzne serwisu, będziemy mogli wpłynąć na lepsze indeksowanie treści serwisu. Użytkownicy natomiast będą mieli okazję zobaczyć dużą ilość produktów oferowanych przez nasz serwis internetowy.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)