Jak wiadomo coraz to nowe rozwiązania webowe narzucają konieczność dokonywania zmian również i w swoich witrynach, tudzież metodach działań marketingowych. Podobnie jeśli chodzi o kwestie zarządzania w Google, panowie i panie (zapewne) doszli do wniosku, że najwyższa pora aby dokonać i zmian w zakresie reklam kontekstowych. Jak też pomyśleli, tak też uczynili, albowiem od lipca 2018 roku nie ma już Google Adwords tylko jest Google Ads. Piszemy dopiero o tym na koniec roku, niemniej jednak niektórzy na pewno dopiero teraz zauważyli subtelną różnicę w nazwie. Co do zaś kwestii wewnętrznego zarządzania to już na pewno sporo można by na ten temat pisać. Jak się okazuje zmiany są znaczące i nie chodzi tylko o podstawowe kwestie jak się okazuje w wyglądzie, nazwie, ale idące dużo bardziej. Co zatem uległo zmianie, jak wygląda teraz stare Google Adwords? O tym postaramy się napisać w dzisiejszym artykule!
Jak wiadomo nie jedna osoba, która korzystała z Adwords potrafiła samodzielnie poukładać wszystko w swoim koncie i spokojnie odnalazła te dane, na których jej zależało. Trzeba przyznać, że nawigacja była przejrzysta, a dodatkowe darmowe kursy pozwalające na tworzenie kampanii w sposób znaczący upraszczały tę kwestię. Co się tyczy Google Ads trzeba powiedzieć, że nawigacja okazuje się być jeszcze bardziej przejrzysta i nowoczesna, ale aby umiejętnie i płynnie poruszać się po nowym środowisk na pewno będzie wymagać od kogoś sporo cierpliwości.
Z nowości jakie zawierać będzie Google Ads to dodatkowe kampanie dedykowane ściśle tylko dla małych przedsiębiorstw, które jak twierdzą twórcy dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego będzie naprawdę super.
Z tego co też widać Google postanowiło połączyć Google DoubleClick i Google Analytics 360 w Google Marketing Platform, w jednym środowisku bowiem – jak twierdzą autorzy – korzystające osoby będą mogły lepiej łączyć ze sobą kwestie analizowania danych i planowania reklam. Co jeszcze ważne, Google postanowiło w tejże platformie dodać Display & Video 360, które łączy usługi DoubleClick Big Manager , Studio and Audience Center oraz Campain Manager co w efekcie daje możliwość zintegrowania działań medialnych, agencyjnych i kreatywnych.
Co jeszcze zawitało z nowości? Ano, Google Ad Manager, które pozwala w jednym miejscu wydawcom zarządzanie produktami reklamowymi.
Jak widać zmiana nie tyczy się samej nazwy, bo jak widać zmiany poszły w kierunku integracji dostępnych narzędzi aby jeszcze lepiej mogli zarządzać swoimi kampaniami wszyscy Ci, którzy stawiają na integrację działań w ramach usług Google. Nie da się ukryć, że gigant z Mountain View przygotował naprawdę solidny pakiet solidnego oprogramowania, które naprawdę może nie mieć sobie równych na rynku i długo komercyjne wersje prezentowane przez konkurencję nie będą mogły sprostać wymogom jakie narzuca im Google.
Postaraj się już dziś przejrzeć nowe możliwości jakie daje Google!
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)