Jak widać Google nie próżnuje i nie dość, że niedawno miało miejsce kolejne aktualizowanie algorytmu Google, to jeszcze... dodatkowo dodano 1 maja kolejną aktualizację w kwestii danych strukturalnych. Podczas gdy u nas w kraju katolickim większość społeczeństwa świętowała Święto św. Józefa Robotnika, to Amerykanie doszli do wniosku, że u nich w Google zaktualizują zmiany tyczące się kwestii kulinarnej, tak właśnie, bo właśnie tego tyczyła się kolejna zmiana w kwestii aktualizacji danych strukturalnych.
Jesteś ciekaw czego się tyczy? Zapraszamy do lektury!
Jak się okazuje najważniejsze co z tej aktualizacji wynika to fakt tego, że warto jest dostosowywać swoje witryny z tą tematyką związane pod kątem wyszukiwania głosowego, bo właśnie nad tym „bajerem” ostatnimi czasy Google najbardziej pracuje, a to wszystko dlatego ponieważ coraz większa jest liczba wyszukiwań z urządzeń mobilnych, które jak wiadomo są nie tylko coraz liczniejsze, ale i sami użytkownicy bardziej liczą na tego typu usługę, aby coraz sprawniej lokalizować lokale gastronomiczne najbliższe ich aktualnego położenia.
Co za tym idzie Google coraz intensywniej nad tym pracuje i będzie nadal pewnie pracowało. Ale do rzeczy, jakie najważniejsze kwestie w tym temacie Google nam zaserwowało jako główny „barman Internetu”? Oto one:
Niewątpliwie wprowadzenie tych zmian ma na razie największe znaczenie dla rynku amerykańskiego, na którym urządzenia mobilne i wyszukiwanie głosowe są już na dobre wdrożone, u nas w Polsce z racji jeszcze niepełnej integracji w wyszukiwarce i ograniczeniach rynku mobilnego są jeszcze raczkujące. Niemniej jednak sam fakt wpływu na indeksację i jakość klasycznego wyszukiwania ma ogromne znaczenie to, czy się te zmiany wprowadzi czy też nie, a w niedalekiej zapewne przyszłości i dla rynku wyszukiwań głosowych. Warto jest to mieć na względzie i już dziś wdrożyć zmianę na swojej stronie kulinarnej.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)