Kanibalizacja to zjawisko, z którego możesz nawet nie zdawać sobie sprawy. Działa jednak niekorzystnie dla Twojej witryny. Dlaczego?
Kanibalizacja słów kluczowych polega na tym, że co najmniej dwie witryny próbują pojawić się w Google na tę samą frazę kluczową. Strony rozpoczynają wtedy rywalizację o miejsce w wyszukiwarce. Google nie wie w takiej sytuacji, którą ze stron wyświetlić i która jest pozycjonowana. Jest to zazwyczaj spowodowane tym, że obydwie zostały zoptymalizowane w równie dobry sposób pod tę samą frazę kluczową. Taka sytuacja może zdarzać się często w przypadku stron publikujących treści w wąskiej tematyce.
Kanibalizacja może być przyczyną sporych wahań pozycji strony w Google. Może spowodować również jej drastyczny spadek. Głównym problemem jest to, że nie masz żadnej kontroli nad tym, który adres będzie wyświetlany w Google na daną frazę kluczową.
Dzięki powyższym rozwiązaniom, Google nie będzie miał problemów ze zdecydowaniem, która ze stron powinna znaleźć się wyżej w wynikach wyszukiwania. Ponadto, można będzie zwiększyć ruch na podstronach zoptymalizowanych pod konkretne frazy. Pozwoli to przyciągnąć również szersze grono czytelników. Będzie to działało z korzyścią dla całej witryny.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)