Jak wiadomo coraz to nowe rozwiązania w kwestii budowania marki w sieci oraz sprzedażu usług narzucają nowe wyzwania i jednocześnie motywują bardziej ospałych do tego aby starali się umiejętnie korzystać z różnych narzędzi marketingowych. Są jak wiadomo takie narzędzia jak PPC (płatne reklamy), standardowe działania SEO, pozycjonowanie klasyczne, content marketing klasyczny i interaktywny oraz promocja przez social media. Czy warto te wszystkie działania łączyć? Owszem tak, postaramy się dziś też o paru z nich napisać!
Nie da się ukryć, iż podstawowym zadaniem jakie należy mieć na względzie jest oczywiście działania związane z optymalizacją treści na stronie, a co za tym następczo idzie konieczność odpowiedniego pozycjonowania – czyli strategia link buildingu i optymalizacji ma tutaj kluczowe znaczenie dla budowania wizerunku marki w sieci. Jest to działanie długofalowe i jak wiadomo nie można zapomnieć o tym, że niestety aby widzieć realne efekty trzeba wielomiesięcznej jak nie wieloletniej pracy.
Co jednak jeśli nie podejmie się takiego wysiłku jest oczywistą sprawą – może być strona praktycznie niewidoczna w wynikach naturalnych, dlatego jeśli ktoś pragnie mieć nadzieję na otrzymywanie konwersji ze swojej strony przez wyniki generyczne z wyszukiwarki, powinien niewątpliwie podjąć współpracę z jedną konkretną agencją interaktywną i stale z nią latami współpracować aby efekty były stałe i ciągle monitorowane.
Plus tego rozwiązania: stałe efekty na lata, za w miarę stałe koszta dogadane z jedną agencją.
Temat rzeka, który mówi wielu osobom o tym jak wielkie możliwości daje współczesny internet. Jak wiadomo tworzone treści są podstawą jeśli chodzi o budowanie wizerunku marki i stałe kontrolowanie tego co się dzieje wokół danej firmy. Ci, którzy zajmują się content marketingiem robią to na różną skalę, jedni jako mikro content marketerzy inni jako influence marketerzy działający na szeroką skalę i opierający swoją działalność na osobistym autorytecie.
Tyle jeśli chodzi o sam mechanizm działania, więcej o tym oczywiście pisaliśmy swego czasu w artykule o influence marketerach, z którymi współpracę podejmuje coraz więcej osób i nie da się ukryć, firmy takie pewnie spore pieniądze płacą za taką współpracę.
Co się tyczy jednak samych treści tworzonych przez content marketerów trzeba by jasno powiedzieć, że ważne są jasne i klarowne przekazy pełne wartościowych treści, dzięki którym ktoś będzie wiedział, że ma do czynienia z fachowcem, do którego chętnie będą się udawali po fachowe porady i zlecali mu różne prace z tym związane.
Cóż, XXI wiek narzucił nowy standard, którym jest jak wiadomo korzystanie z mediów społecznościowych. Teraz nie wystarczy prowadzić własną stronę, posiadać dobre wsparcie techniczne od strony SEO, mieć speców od content marketingu, bo... trzeba jeszcze budować wizerunek marki na portalach społecznościowych. Nie trzeba chyba nikogo przekonywać, że social media i działania na nich dają ogromne możliwości. Odpowiednie interakcje z odbiorcami dają szerokie możliwości zatrzymania uwagi potencjalnych klientów na tym co ma do zaoferowania jakaś firma w ramach usług albo produktów, budowanie społeczności wokół marki itp., to są niewątpliwie ogromne plusy tego rozwiązania.
Konieczność dywersyfikacji działań marketingowych powinna być oczywista dla każdego kto chociaż w minimalnym stopniu zdaje sobie sprawę jak wiele jest kanałów docierania do klientów i na pewno warto jest korzystać z wszystkich opcji. To co wyżej napisaliśmy to podstawa, z której jednak korzystając umiejętnie możecie osiągnąć naprawdę spory sukces marketingowy, ponieważ:
dotrzesz do większej grupy potencjalnych klientów;
strona będzie widoczna w wielu miejscach;
szybciej zbudujesz świadomość marki wokół klientów.
Nie da się ukryć, że nie każda metodyka będzie równie owocna dla innego projektu, dlatego umiejętne oszacowanie tego co jest w danej chwili wskazane za najlepsze rozwiązanie. Musisz zatem odpowiednio sprawdzać efektywność działań marketingowych np. przez Google Analytics aby umieć z czasem dociec samodzielnie co jest najlepszym rozwiązaniem dla Twojej firmy. Pamiętaj abyś i Ty umiał korzystać z opinii speców od marketingu internetowego
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)