Sukces późniejszych działań SEO w dużej mierze zależy od właściwej analizy słów kluczowych, które mają być zastosowane na danej stronie internetowej. Jeżeli analiza nie zostanie przeprowadzona we właściwy sposób, może okazać się, że chociaż posiadamy wysoko pozycjonowane słowa kluczowe, nie przynoszą one spodziewanych rezultatów.
Słowami kluczowymi nazywamy wyrazy, które wpisywane są do wyszukiwarki Google w celu odnalezienia konkretnych informacji. Inaczej można określić je frazami lub frazami kluczowymi.
Rodzaje słów kluczowych
Można wyróżnić kilka typów słów kluczowych w zakresie pozycjonowania:
Jak dobierać słowa kluczowe?
Aby dobrać frazy we właściwy sposób, przede wszystkim powinieneś spisać wszystkie produkty i usługi, jakie Twoja strona internetowa oferuje. Jeżeli masz firmę, która oferuje usługi tylko lokalnie, czyli na terenie danego obszaru, to warto dodać do słów kluczowych nazwę miasta. Przykładem takiej frazy może być naprawa samochodów poznań lub sprzedaż używanych części łódź.
Warto także skorzystać z sugestii, jakie proponuje wyszukiwarka Google. Można wpisać interesujące nas frazy, a wtedy Google podpowie nam, że interesujące nas informacje możemy znaleźć także pod innymi hasłami. Sugestie te są nie tylko dobrą podpowiedzią dla szukających, ale także dla tych, których chcą wybrać słowa kluczowe do pozycjonowania strony.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)