Branża internetowa ma to do siebie, że wszystko dzieje się bardzo dynamicznie i szybko, dlatego jak wiadomo i szczególnie w kwestiach promocji stron trzeba być na bieżąco i ciągle coś monitorować oraz poprawiać. Łącznie działania te nazywają się SEM – czyli marketingiem internetowym. Jak wiadomo też szybkie zmiany w kwestii promocji stron nie zawsze wychodzą na dobre tym, którzy się tym zajmują, chodzi przede wszystkim o działania związane z pozycjonowaniem. Są jednak działania, które przyjmują pewnego rodzaju formę nanoszenia subtelnych poprawek, które pozwalają na to aby faktycznie strony podniosły się nieco w wynikach i w przypadku mniej konkurencyjnych fraz przyniosły naprawdę dobre efekty. O czym mowa? O tym Wam dziś napiszemy, zapraszamy do lektury!
Tak się złożyło, że ostatnimi laty Google zaczęło bardzo mocno stawiać na jakość. Nie to by wcześniej algorytm na to nie zwracał uwagi, niemniej jednak teraz te restrykcje pojawiły się jeszcze większe, a to wszystko za sprawą dwóch spraw: a) ekonomii działania – jak wiadomo stron www przybywa, a roboty Google mają jakiś czas dla każdej strony, podczas którego mogą daną stronę spenetrować, b) Wzrost liczby urządzeń przenośnych – no cóż standardy narzucają tutaj jak wiadomo dużo większą precyzję jeśli chodzi o jakość serwowanych danych, ilość ich oraz wagę. Dlatego też to co jest miernej jakości na jakiej-bądź stronie będzie zawsze jej szkodziło, dlatego też warto jest co nieco podczas optymalizacji zwrócić uwagę na nieco kwestii:
Kiepskie treści – warto jest abyś pozbył się kiepskiej jakości treści, musisz tutaj pamiętać, że takimi treściami są wszystkie takie, które są od strony merytorycznej bardzo słabe i nie mają ruchu na stronie – dosłownie, takie podstrony, które nie mają ruchu są jakby problemem dla wyszukiwarki i strona sama w sobie zaniża jej wynik. Dlatego warto jest się takiej treści pozbyć;
Niskiej jakości treści – takie zaś treści, które są słabe można zawsze jak się okazuje popoprawiać i jak się zapewne nie jednej osobie zdaje – tak w dużej mierze chodzi tutaj o treści na stronach/blogach, stare treści, które trzeba uzupełniać co jakiś czas z datą bieżącą i pokazywać niejako publice, że autor nadal dba o taką treść;
Popraw linkowanie wewnętrzne – ta sprawa jest bardzo istotna dla tych, którzy na pewno mają dużo do powiedzenia na swojej witrynie, dlatego szczególnie oni pewnie mają dobrze opracowane linkowanie wewnętrzne, a jeśli takiego nie posiadają czym prędzej powinni to zmienić. Linkowanie wewnętrzne bardzo dużo mówi wszystkim na stronie jak i samym robotom, że serwis jest dobrze dopracowany i spełnia podstawowe kryteria z tym związane od strony W3C i wytycznych Google;
Popraw linkowanie zewnętrzne – no i nie mogło się obyć bez tego wskazania też, a dlaczego to takie ważne? Dlatego ponieważ też mówi to robotom, że niejako interakcja z całą resztą sieciowej treści wyszukiwarki nie jest obca autorom strony i wiedzą kogo polecać itp., itd., tak można by rzec pokrótce.
Jak wiadomo można by dużo więcej poprawek jeszcze nanosić, ale jak wspomnieliśmy jest to podstawowa opcja, która może przynieść Wam szybkie efekty. Poprawki w dużej mierze możecie sami nanosić, dlatego też jeśli ktoś z Was nie zrobił na swojej stronie porządków w tej kwestii powinien się tym zająć tak aby przyniosło mu to spodziewane korzyści w postaci wzrostów pozycji strony.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)