Zawartość strony internetowej to jeden z kluczowych czynników mających wpływ na to jak Google ocenia stronę, a co za tym idzie od niego zależy to czy strona będzie wysoko w wynikach czy też nie. Nie da się ukryć, że tworzenie treści dla samego jej tworzenia nie jest tym na czym zależy większości osób, niemniej jednak konieczność związana z tym aby strona nie jednej firmy tętniła życiem, zmusza wiele osób do tego aby zlecać tego typu czynności jak pisanie artykułów na strony osobom trzecim.
W jaki sposób interaktywny content ubogaca stronę i treści, czym on jest? W dzisiejszym artykule napiszemy Wam co nieco właśnie o kwestii interaktywnych treści na strony. Zapraszamy do lektury!
Już jakiś czas temu przyjęło się, że treść jest niejako królem w treści, bo jak nie trudno domyśleć się w przesycie informacji, która nas każdego zalewa – trafna informacja i wskazówki oraz krótkie sms-owe (rzekłoby się) przekazy są dużo więcej warte niż przydługaśne zanudzające wywody. I zgadza się, tak jest w praktyce, niemniej jednak tyczy się to głównie przekazów słownych albo właśnie sms'ych.
W sieci ludzie szukają odpowiedzi na swoje pytanie, a te niekoniecznie muszą być krótkie, jeśli mają wyczerpywać zagadnienia dogłębnie. Nie trudno zatem oprzeć się wrażeniu, iż Ci którzy potrafią zarówno przekazać informacje w sposób ścisły i zwięzły, jak i Ci którzy będąc znawcami tematu potrafią dużo więcej napisać i zainteresować czytelników, mają naprawdę duży wpływ na to jak wygląda nasza współczesna rzeczywistość wirtualna.
Korzyści bycia oryginalnym zawsze bywają duże, można by wśród nich wymienić chociażby:
oryginalne budowanie wizerunku marki;
odróżnienie od konkurencji;
zatrzymanie użytkowników na stronie;
wspomaganie off-page SEO;
unikalność treści podawana w oryginalnej treści motywuje użytkowników do dalszej promocji.
Jakie formy może zatem przyjmować interaktywny content? Oto przykłady:
quizy – to nie tylko doskonała forma zabawy, ale często pozwala na pobudzenie działań użytkownków, umożliwia zdobywania różnych nagród, polecania dalej serwisu;
kalkulatory – jak wiadomo sporo osób z tego korzysta w sieci, to też jest doskonała forma promocji serwisu;
narzędzia do rozwiązywania problemów, testery – tutaj jest mnóstwo możliwości, również takie narzędzia umożliwiają promocję serwisu;
infografiki – nie dość, że bardzo praktyczne i syntetycznie pozwalają ukazać jakieś zagadnienie i zrozumienie go, to jeszcze super promują się same w sieci, ludzie chętnie polecają takie grafiki;
zdjęcia 3D – zdjęcia 3d i nie tylko te z facebook'a są również chętnie dalej powielane, przesyłane i udostępniane, a nie trudno się domyśleć, że... to też forma reklamy;
czaty – umożliwiają nawiązanie rozmowy z osobą, która na żywo będzie starała się nam pomóc w jakiejś kwestii.
Jak się okazuje tego typu zawartość na stronie posiada ogromny oddźwięk. Klasyczna forma treści, która przekazywana jest w sposób pisemny często gęsto już jest mało interesująca i ludzie lgną do nowinek, którymi mogą zaciekawić go prowadzący swoje serwisy internetowe. Również Ci, którzy nie wybrzydzają w formie przekazu i czytają często długie artykuły i opracowania na stronach specjalistów poszczególnych dziedzin niewątpliwie doceniają szybsze i trafniejsze opracowania graficzne w postaci infografik, które przecież doskonale sprawdzają się jako forma powtórki materiału.
Warto jest czytelniku abyś zainteresował się tego typu formą promocji twojej strony, która nie tylko ubogaci jej zasób, ale w sposób oryginalny zdywersyfikuje treści, które posiadasz w swoim serwisie i pozwoli zwiększyć ruch jak i przedłużyć czas przebywania osób pozostających na stronie.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)