Jak wiadomo na ogólny sukces związany z promocją strony i zabiegami zwanymi SEM jednym z najistotniejszych czynników jest dobranie odpowiednich słów kluczowych, które pozwolą nam na prowadzenie działań w sposób odpowiedni i jak wiadomo przyniosą spodziewane efekty.
Wiele osób zanim zacznie pozycjonowanie właściwe poświęca mnóstwo czasu na analizę zagadnienia i dopiero wtedy podejmuje finalne decyzje związane z przedstawieniem odpowiednich fraz dla firmy pozycjonującej stronę internetową – mogliście o tym przeczytać wcześniej między innymi w artykule zatytułowanym „Zaawansowane SEO wyszukiwanie” w naszym blogu.
Pytanie jak się okazuje jest bardziej złożone niż się pierwotnie mogłoby się wydawać, ponieważ dobranie owych słów zależy od wielu czynników. Wymieńmy je po kolei:
a) pozycjonowanie wizerunkowe – mające za zadanie zwiększenie pozycji danej marki – tutaj mamy do czynienia z pozycjonowaniem fraz albo słów ogólnych ,
b) pozycjonowanie lokalne – promujące daną markę w danym rejonie zamieszkania, tutaj jak wiadomo będą koniecznie działania mające na celu pozycjonowanie fraz lokalnych,
c) pozycjonowanie Long tail – pozycjonowanie na wiele fraz, którego zadaniem jest promocja wielu fraz tematycznych. Założenie tego typu pozycjonowania polega na pozyskaniu maksymalnie dużego stopnia konwersji z pozycjonowanych fraz,
d) pozycjonowanie produktowe – którego to promocja skupia się na frazach produktów w sklepach internetowych, ale ich liczba jest mniejsza dlatego też nie są one klasyfikowane jako działania long tail;
Jak wiadomo odpowiedni dobór fraz kluczowych powinien przynieść odpowiednie korzyści pod kątem marketingowym, ponieważ koszta poniesione na promocję będą miały odpowiednią stopę 'zwrotu'. Nie trzeba chyba nikomu przypominać, że działania powyższe wskazujące na najważniejsze czynniki decydujące o doborze fraz kluczowych są ścisłym „must know” jeśli chodzi o podstawy działań komercyjnych w tym względzie. Zachęcamy wszystkich, którzy sami dokonują tego typu analiz aby wykonali je w najbardziej profesjonalny sposób aby odnieść odpowiednie korzyści.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)