BLOG

HERO na YouTube - co to takiego

Jak wiadomo wraz z rozwojem Internetu pojawiły się też coraz to nowe możliwości związane z jego funkcjonowaniem. Coraz więcej osób zauważa dobrodziejstwa jakie niesie ze sobą możliwość publikacji informacji na sieci w postaci filmów, które można publikować na serwisach takich jak YouTube, czy też Vimeo i tym podobne.

 

          Hero na youtube 

        Czy tendencja ta ma charakter wzrostowy? Trzeba stanowczo i zdecydowanie powiedzieć, że tak, dlatego też warto jest co nieco więcej czasu poświęcić zagadnieniu HERO na YouTube, jeśli natomiast nie, to warto przeczytać ten artykuł, aby co nieco więcej dowiedzieć się o tej strategii marketingowej, bo właśnie tym jest HERO na YouTube.

 

Kto głównie powinien się tym zainteresować?

 

            Odpowiedź jest prosta – w zasadzie wszyscy, którzy zajmują marketingiem powinni  się tym zainteresować, ponieważ stało się to już niejako standardem, a pewnie dlatego ponieważ oczywiście właścicielem YouTube jest Google i to ono nadaje w dzisiejszych czasach standardy związane z kierunkiem ruchów na stronie. Niewątpliwie każdy jest zainteresowany tym, aby swój kanał jakoś promować i zapewne nie jest to tylko metoda na zasadzie zbierania subskrypcji i polubień, jak pokazuje również zróżnicowane podejście do kwestii promocji, jest kilka możliwości. Jak zatem może wyglądać możliwa strategia dla promocji kanału na YouTube? Google Corp. wskazuje na trzy podejścia do tego tematu – HERO, HYGIENE i HUB, dziś zajmiemy się tą, która niejako najwięcej nam daje i jest jak pokazuje praktyka najskuteczniejsza – mianowicie → HUB.

 

Strategia HERO - podstawy

 

            Jak pokazuje praktyka metoda działania HERO jest najszybszą i najefektywniejszą możliwością dotarcia do klienta końcowego, która umożliwia skorzystanie z dwóch wariantów reklamy, jedna jest standardowo płatna, druga natomiast umożliwia korzystanie z publikacji reklam na kanałach YouTuberów, którzy posiadają odpowiednią liczbę odwiedzin na kanałach.

            Jak zatem można sprawdzić działanie reklamy w kanałach dostępu tego typu jak YouTube? Niewątpliwie wykupując jakąś reklamę,która będzie się wyświetlać przed jakimś materiałem YouTubera albo w trakcie. Ważna informacja, która powinna każdego zainteresować to to, że płaci się za taką reklamę dopiero wtedy gdy ktoś faktycznie obejrzy dany materiał reklamowy – i tutaj jest ścisłe obwarowanie czasowe w postaci czasu – na YouTube jest to 30 sekund, w innych mediach np. 10 sekund – jak w przypadku Facebook.

            Co jest dodatkowym atutem takiej reklamy to niewątpliwie niska bariera wejścia, precyzyjne kierowanie na konkretnego klienta – pozwala ono jak wiadomo wskazać konkretnemu widzowi reklamę, a nie losowo odwiedzającemu „Twoje przekazy” oraz możliwość korzystania z list remarketingowych, które jak wiadomo pozwalają późniejsze dodatkowe wyświetlenie kolejnych reklam aby potencjalnemu Kowalskiemu przypomnieć markę i przekaz jaki w reklamie chciałeś zawrzeć.

 

Podsumowanie

 

            Co prawda w artykule przedstawiliśmy po łebkach zagadnienie, ale w gruncie rzeczy nie trzeba tutaj dużo pisać i wystarczy włączyć wyobraźnię, a już na pewno sięgnąć do prostych statystyk, które mówią, że w polskim internecie na YouTube istnieje około 480 YouTuberów, którzy posiadają kanały tematyczne o liczbie subskrybentów rzędu 100 tyś osób, co jak nie trudno się domyśleć daje ogromne możliwości dla każdego kto chciałby się zareklamować. Każdy taki kanał działa poniekąd jak kanał telewizyjny, na którym można by zamieścić swoją reklamę i dotrzeć do jakiejś grupy docelowej. Zapewne wielu z was już skorzystało z takiej możliwości albo sami jesteście osobami publikującymi reklamy osób trzecich i widzicie jakie to daje efekty oraz przekłada się na realne dochody. Na pewno tego typu forma reklamy coraz bardziej będzie interesować też osoby, które jeszcze dziś nie odkryły takich możliwości i wraz ze wzrostem udziału Internetu w rynku mediów będzie również procentowo wzrastać liczba podmiotów korzystająca z tego kanału publikacji reklam.


Głosów: 9.9/10 (32 Głosujących)



Skontaktuj się z nami

Infolinia 0801 011 742
tel 74 831 64 67
tel. kom. 608 054 626




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia oferty handlowej oraz usług firmy.

Ciekawostki z bloga

 

ZAUFAJ DOŚWIADCZENIU

SitePromotor : strony, sklepy, seo - 14 lat doświadczenia
Rzetelna Firma

Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.

Google Advertising Professional

Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.

Pozycjonowanie stron internetowych - najlepsze agencje w Poznaniu

W 2020 roku zostaliśmy wyróżnieni jako jedna z najlepszych agencji interaktywnych na terenie Poznania i okolic!

ZAUFALI NAM

Uniwersytet Wrocławski Politechnika Wrocławska WP money Dospel Magellan Dolnośląska Szkoła Wyższa Castrol eGospodarka OEX

Referencje


Średnia ocena jakości usług SitePromotor     Głosów: 5/5 (17 Głosujących)

Sitepromotor