Temat może wydawać się być błahy jednak jak się okazuje wcale tak nie jest zważywszy na fakt tego, że każdy copywriter, którzy pisze artykuły tematyczne jest w rzeczy samej osobą naprawdę potrzebną na rynku, niewątpliwie każda większa szanująca się agencja interaktywna współpracuje z osobami, które będąc fachowcami w swojej dziedzinie potrafią pisać mądre teksty o tematyce, w której się specjalizują.
Czy zatem teksty pisane przez nich muszą być długie, czy Google lepiej punktuje faktycznie dłuższe artykuły od tych krótszych? O tym w poniższym artykule!
Można by poprzestać na podaniu opisu: „Ilość nie idzie w jakość”, ale czy zawsze tak jest? Trzeba przyznać na samym początku, że jeśli ilości idzie w parze z jakością to niewątpliwie jest ona o wiele lepsza niż mizernej jakości treść w dużej ilości albo znikoma ilość w dobrej jakości. Skupmy się jednak na głównym zagadnieniu – jaki powinien być tekst?
Niewątpliwie zarówno odpowiedniej długości i jakości, tak aby zainteresować czytelnika. To już wiemy, a czy są jednak jakieś wskazówki, które – mimo iż praktycznie rzecz ujmując nie można do końca ustalić jednego standardu w tym względzie – dadzą nam odpowiedź na to pytanie? Są! Oto poniższe wskazówki, które postanowiliśmy zgromadzić abyś miał na względzie podstawowe wytyczne:
Z racji tego, że zagadnienie jest proste i zrozumiałe dla wielu osób nie trzeba było wiele mówić, wręcz przeciwnie jednak ma się kwestia pisania właśnie mądrych i wyczerpujących temat wątków takich, które sprawiają, że temat jest maksymalnie wyczerpany, odbiorca zadowolony, a autor szczęśliwy, że napisał wszystko w temacie i nie będzie musiał odpowiadać na dodatkowe pytania w komentarzach. Niewątpliwie trzeba by powiedzieć, że napisanie dobrych artykułów zajmuje nieco czasu, a rozpisanie się w temacie wygeneruje odpowiednią ilość treści. Życzymy wszystkim aby umieli w odpowiednich proporcjach tworzyć teksty mądre, przemyślane i mające odpowiednią długość.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)