Jak wiadomo reklama dźwignią handlu, dlatego też i w Internecie bez tego nie obejdzie się praktycznie nikt kto pragnie dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Obecnie jest mnóstwo możliwości jeśli chodzi o promowanie usług w Internecie, jedną z nich jest SDC – smart display campaign – która w założeniu ma przynosić szybko nowe konwersje poprzez różne zautomatyzowane działania reklamowe. Czym się charakteryzuje Smart Display Campaign, o tym postaramy się dziś Wam napisać, zapraszamy do lektury!
Na czym opiera się kampania reklamowa oparta o te zasady? Oto kilka ważnych aspektów:
Automatyczne tworzenie reklam – dodając gotowe obrazki, nagłówki i logo system sam tworzy gotowe kroje reklam;
Automatyczne określanie stawek – w tym aspekcie samemu ustala się CPA, natomiast system stara się dostarczyć jak najwięcej konwersji;
Automatyczne kierowanie – polega na tym, że system Google Ads sam wybiera użytkowników oraz miejsca, w których ma być wyświetlona reklama. System tak dobiera miejsca i ludzi, aby konwersja była najbardziej prawdopodobna.
Aby tego typu kampania mogła być uruchomiona trzeba mieć uruchomione śledzenie konwersji oraz mieć w ostatnich 30 dniach przynajmniej 50 konwersji w sieci reklamowej i 100 w sieci wyszukiwania.
Jak wiadomo każda kampania ma swoje plusy i minusy, trzeba przyznać, iż jeśli chodzi o kampanię optymalizowaną i kierowaną to Google pozwala nam na wybór lokalizacji, celu i miejsca. System umożliwia też płacenie za konwersje niźli za kliknięcia, podobnież można dodać plik danych do kampanii inteligentnej aby wyświetlać nowe produkty – jest to tak zwana reklama dynamiczna. Ostatnia opcja jest o tyle dobra, że pozwala na to aby wyświetlić taki produkt, który będzie maksymalnie korzystny jeśli chodzi o konwersję.
Co jeszcze warto wspomnieć – z racji tego, że kampania taka potrzebuje czasu, trzeba niewątpliwie pamiętać o tym, że wymagana jest duża cierpliwość, aby system sam dobrał odpowiednie parametry wyświetlania. Co jeszcze warto wziąć pod uwagę? Oto poniższe wskazówki:
SDC należy wybierać jeśli chce się przeprowadzać kampanię długoterminowe, krótsze akcje nie są zalecane;
Budżet dzienny powinien być 10 – krotnie wyższy od tego, który jest ustalony na kampanię inteligentną;
Docelowe CPA powinno być maksymalnie realne do osiągnięcia, wymagane jest zatem aby ją niejako wysublimować na podstawie wcześniej przeprowadzonych kampanii.
Nie da się ukryć, iż kampanie inteligentne z racji swojego charakteru i czasowości mogą w przyszłości przynieść nie jednej osobie wiele korzyści. Niewątpliwie Google nie próżnuje i ciągle stara wzbogacać ów narzędzie marketingu internetowego o coraz to lepsze rozwiązania, dlatego zachęcamy każdego aby w najbliższym czasie postarał się o to, aby wdrożyć u siebie takie rozwiązanie.
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)