Jak wiadomo tworzenie stron i SEO optymalizacja to już standard. Jak się okazuje jeśli chodzi o sprzedaż w sieci jednak to już nie wystarczy. To, że strona jest dobrze dopracowana od strony technicznej, posiada mnóstwo odpowiednich danych i asortyment, który posiada super ceny nie wystarczy do tego aby sprzedawać z sukcesem. Co jest zatem potrzebne dodatkowo? Dobra reklama, która nakieruje na produkt. Owszem, poczta pantoflowa to czasami najlepsza reklama, niemniej jednak bez social media commerce może się nie obyć. O czym jest mowa konkretniej rzecz ujmując? O promowaniu produktów i usług w sieciach społecznościowych! O tym dziś postaramy się nieco napisać!
Jak wiadomo temat jest w sumie tak obszerny, że to co mamy zamiar tutaj napisać jest tylko ścisłym minimum niemniej jednak pewnie sporo z Was będzie i tak bardzo zadowolonych i osiągniecie spodziewane efekty. Zatem jak można ulepszyć swoje techniki SEO pod social media, oto wskazówki:
Optymalizacja wpisów/postów na serwisach – jak wiadomo każdy wpis powinien być dobrze dopracowany pod kątem przede wszystkim merytorycznym – co nie zmienia faktu, że jeszcze w tym wszystkim ważna jest sprawa dobrania odpowiednich słów, które są szczególnie wyszukiwane, a tutaj jak wiadomo trzeba użyć odpowiedniego oprogramowania, które pozwoli nam dociec tego co aktualnie jest przeszukiwane przez społeczność sieci;
Social buttons – jak wiadomo dodawanie na stronach przycisków kierujących do wskazanych kont na social media jest podstawą, natomiast nie wszyscy o tym pamiętają, dlatego warto o tym wspomnieć;
Zdjęcia i filmy – nie da się ukryć, iż coraz większą rolę odgrywa w świecie obraz, który niejednokrotnie potrafi więcej przekazać niż treść, dlatego pamiętajcie o wzbogacaniu treści zdjęciami oraz filmami, gdzie to tylko możliwe;
Publikuj treści powiązane z marką – o co chodzi? O to, żeby nie zamęczyć publik treściami publikującymi tylko reklamę Twoich produktów i usług. Konkretnie chodzi o to, aby zbudować wokół marki społeczność, którą będzie wiązało coś więcej niż same zakupy, tematyka około produktowa jest bardzo ważna;
Hashtagi – używaj tego dobrodziejstwa, które jak wiadomo zyskało sobie sporą popularność;
Krótko i na temat – czasami krótkie aktualizujące posty na dany temat są lepsze niż długie wpisy, na które ludzie nie mają czasu aby je do końca doczytać;
Konsekwencja – ludzie lubią konkretne informacje na tematy, o których czytają – dlatego staraj się im dać takie informacje, które będą pewne i nie będą budziły wątpliwości, że wiesz co piszesz i serwujesz im pewne informacje;
Odpowiadaj na komentarze – ludzie bardzo lubią komentować to co się im przekazuje, zamykanie takich możliwości czasami bywa irytujące i może pozbawić Cię sporego grona czytelników czy też odbiorców zainteresowanych daną marką;
Płatna reklama – czasami nie da się jednak obejść bez reklamy, dlatego nie zapomnij i o tym aby odpowiednio zoptymalizować swoją kampanię reklamową, tak aby przynosiła odpowiednią konwersję z poniesionych kosztów.
Nie da się ukryć, że social media odgrywa coraz większą rolę jeśli chodzi o kwestie promocji produktów i usług w sieci. Są już osoby, które specjalizują się tylko i wyłącznie w tym aby prowadzić konta na serwisach społecznościowych danej marki tak aby zbudować wokół marki ogromną społeczność, która będzie się utożsamiać z daną marką jak ze swoim najlepszym przyjacielem z sieci. Warto abyś i Ty pomyślał o tym potencjale!
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)