Zapewne wielu z Was prowadzi własne strony internetowe i każdego dnia zadaje sobie pytanie co też mogliby zrobić więcej odnośnie kwestii jej promocji w internecie. Nie da się ukryć, iż pozycjonowanie i optymalizacja to drogie usługi i nie każdego stać na to aby każdego miesiąca wydawać spore kwoty na promocję.
Rozwiązaniem powyższej sytuacji jest oczywiście możliwość własnoręcznego opanowania zagadnienia i zabranie się za solidną pracę nad SEO swojego serwisu internetowego. Jak tego dokonać? Poza ogólnodostępną wiedzą bez, której oczywiście nie dasz rady sobie z tym poradzić, możesz jeszcze spróbować wspomagać się różnego rodzaju programami, których przykłady podamy Ci w poniższym zestawieniu.
W niniejszym zestawieniu podajemy ścisłe minimum, które naszym zdaniem osoby posiadające skromny budżet powinny wziąć pod uwagę jeśli chodzi o możliwość dokonywania zmian i planowania działań w ogólnych działaniach SEO:
Google AdWords Keyword Planner – jakby nie patrzeć jest to podstawowe narzędzie, które wskazuje nam na to jakie słowa i frazy powinniśmy dobrać do swojego zestawu tych, które chcemy promować. Nie są to tylko zestawienia, które promować będą słowa i frazy kluczowe w AdWords, ale również pozwalają na to aby niewątpliwie pozycjonować klasyczną metodą poprzez różne dozwolone działania marketingowe;
Google Trends – to kolejne darmowe narzędzie, które dostarcza nam samo Google. Dzięki niemu można sobie sprawdzić jakie trendy w danej branży są aktualne i jakie frazy i słowa należy dobierać aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom odbiorców;
Keyword Tool – narzędzie to jest super alternatywą dla tych, którzy pragną użyć zewnętrznego narzędzia względem narzędzi samego Google;
Live Keyword Analysis – narzędzie to pozwala na sprawdzenie zagęszczenia słów kluczowych na stronie internetowej;
Ubersuggest – jest to wyszukiwarka haseł pomocniczych względem naszego hasła głównego, dzięki któremu będzie można uzyskać interesujące zestawienie słów i haseł.
Niewątpliwie można by dodać jeszcze więcej skomplikowanego oprogramowania instalowanego na lokalnym dysku, dostarczającego bardziej skomplikowanej wiedzy, niemniej jednak na potrzeby osób, które raczkują w SEO i chcą wykonywać te czynności samodzielnie trzeba sobie powiedzieć wprost, iż są one wystarczające. Mamy nadzieję, że będziecie mogli umiejętnie zarządzać swoimi projektami SEO i wasze witryny będą się skutecznie pozycjonowały. Życzymy wszystkim wysokich pozycji!
Miło nam poinformować, że przeszliśmy pozytywnie weryfikację i uzyskaliśmy certyfikat "Rzetelna Firma" KRD.
Doświadczenie naszego konsultanta SEM zostało potwierdzone poprzez przyznanie Certyfikatu Google Advertising Professional.
Średnia ocena jakości usług SitePromotor Głosów: 5/5 (17 Głosujących)